Історія успіху компанії Coca -Cola

 

Історія успіху компанії Coca -Cola




Історія успіху компанії Coca -Cola

Найдорожчий бренд останніх 5 років (з 2006 по 2011 ) , яким є Coca -Cola , оцінюється експертами в $ 71 млрд. Це так само найвідоміший безалкогольний напій останніх років , з яким , за статистикою , знайоме 98 % усього населення земної кулі. Але зовсім не багато хто знають , що спочатку цей напій випускався в лікувальних цілях і продавався в тільки Аптеках .
 

Трохи історії ....
Історія «Кока -Коли» почалася в 1886 році, коли фармацевт Джон Стіт Пембертон винаходить унікальний тонізуючий напій. Завдяки складу з листя коки (з яких роблять знаменитий наркотик - кокаїн) і горіхів дерева коли , густий сироп бурокольору , отримує назву Coca -Cola. Варто відзначити , що про згубні якостях кокаїну тоді ще не знали і люди часто вживали його для підняття настрою. Важко повірити , але перший рік продажів «Кока -Коли» був збитковим. Виручка склала всього 50 доларів , а витрати на її виготовлення 70 доларів.


У 1888 році , після смерті Пембертона , його вдова продає рецепт «Кока -Коли» ірландцеві Асу Грізз Кендлеру . А вже через чотири роки , він створює компанію , з однойменною назвою випускається їй напою , « The Coca - Cola Company ». До 1902 року оборот компанії становив 120 тисяч, а реклама оновленої пляшки Coca -Cola красувалася по всій Америці.


Після того , як американські вчені в 1903 році довели наркотичні властивості кокаїну , рецептуру Кока -Коли довелося змінити (у складі тепер почали використовувати вичавлені листя коки ) . Але , незважаючи на цей факт , популярність цього напою продовжувала зростати , і тим самим стимулювала появу на ринку безліч пародій. І тут починаються численні судові розгляди з конкурентами , які розтягнулися на довгі 10 років , але все ж привели до беззастережної перемоги « The Coca - Cola Company ».


У 1919 році правління компанією Coca -Cola переходить до впливового банкіру з Атланти Ернесту Вудраффа , який виклав за її купівлю кругленьку суму в 25 млн. доларів (у наш час вона склала б кілька мільярдів). Вже через рік Coca -Cola з'являється на прилавках Франції , і стає першою країною в Європі , яка спробувала цей напій.


1923 стає знаменним для компанії Coca- cola , коли до її керівництва приходить син Ернеста Вудрофф - Роберт . Йому тоді було 33 роки , а простояв біля керма компанії він цілих 60 років! З приходом , Роберт відразу встановлює єдині стандарти на виробництві та унормовує розташуванню його товарів на полицях магазинів.


У 1928 , Coca Cola Co . рекламує свою продукцію на Олімпіаді в Амстердамі.
У серпні 1958 дебютує " Fanta " - новий напій під маркою Coca- Cola Co . А вже через три роки запускається масове виробництво " Sprite " .
У 1982 році , щоб розширити ринок своїх споживачів , компанія почала виробляти дієтичну колу , яка так і називалася Diet Coke .


Реклама - запорука успіху!


Свою популярність Coca -Cola набрала не лише завдяки виробництву якісного товару , а більшою мірою за рахунок вдалої реклами . На цей аспект маркетингової діяльності , компанія Coca -Cola ніколи не скупилася , адже це призводило до збільшення продажів продукту.
Перші рекламні слогани компанії акцентували увагу споживача на дешевизні напою , але незабаром зовнішня реклама «Купи " Кока- Колу "за п'ять центів » змінилася зображеннями елегантних дам , які ненароком попивають цей охолоджуючий напій.


Літо 1928 року, Амстердам . Компанія Coca -Cola привозить 1000 ящиків свого фірмового напою на Олімпійські ігри. Саме тоді бренд розуміє всю масовість від такої реклами . Адже люди люблять спорт і дивляться його не тільки на трибунах , а й по телевізору. А це мільйони потенційних покупців , яких Coca -Cola в подальшому і спокушала своєю яскравою рекламою. У сьогоднішній час компанія Coca -Cola є постійним спонсором світових спортивних заходів , таких як: Чемпіонати світу з футболу , Олімпійські ігри , міжнародні тенісні і хокейні турніри .


А бородатого Санта- Клауса , який вітає всіх з Різдвом від імені компанії Coca -Cola , напевно пам'ятають усі. А адже саме вона створила образ усміхненого великого старика , одягненого у фірмовий червоно -білий костюм. Дизайном обличия Санти займався американський художник Хаддон Сандблом , який для цього використовував свій автопортрет.
Таким чином Coca -Cola стала частиною сімейного свята і надалі асоціювалася у багатьох людей з Різдвом і Санто- Клаусом.


Наступною знахідкою рекламного цеху компанії , стала ставка на патріотизм американців. Адже не дарма коли ми згадуємо США , в голову лізуть картинки легендарного напою. Масова рекламна компанія часто зображала Кока- Колу разом з символами і культурними цінностями країни. І навіть колір логотипу Coca -Cola схожий з кольором американського прапора.


Варто згадати і дії креативників компанії під час Другої світової війни , коли американська армія проводила бойові дії на європейському континенті. А вони спритно скористалися цим моментом і почали впроваджувати патріотичну рекламу. На фронт були відправлені мільйони пляшок Кока -Коли , а один із слоганів звучав так: « Наші солдати можуть насолоджуватися Coca -Cola завжди , і не важливо , на якому континенті вони перебуватимуть ».


Якщо підвести загальний підсумок і вивести головні аспекти рекламної діяльності компанії Coca -Cola , то вони будуть асоціюватися з такими словами , як: « молодість » , «мода» , «Різдво» , « Санта- Клаус » , «спорт» , « американський дух ».


Coca -Cola завжди йде в ногу з часом і це дозволяє їй утримувати першість у боротьбі зі своїм давнім конкурентом , компанією Pepsi.



Обновлен 20 дек 2013. Создан 19 дек 2013



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником